Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry:n vuosikokous pidettiin perjantaina 24.10.2025 Valtakunnallisen Suuhygienistipäivän päätteeksi Tampereella Ravintola Rosson kabinetissa. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin uusi hallitus seuraavalle kaudelle 2026-2027. Kokous kutsui nykyisestä hallituksesta Virve Jääskeläisen kokouksen puheenjohtajaksi ja sihteeriksi Tarmo Hiltulan. Tilitoimisto D-housen toimitusjohtaja Kaija Säkkinen osallistui kokoukseen etänä kertoen tilinpäätöksestä.
Onnittelut uudelle hallitukselle!
Puheenjohtajana jatkaa Hanna Lähteenmäki. Varsinaisiksi jäseniksi valittiin Hertta-Kaisa Vaske, Heini Laakso, Leena Korhonen ja Aino Kuukkanen. Varajäseniksi Outi Tikka, Harriet Kaukonen, Henna-Riikka Korkalainen ja Jenni Tuominen.
Vuoden ensimmäisessä Suuhygienisti -lehdessä esitellään uusi hallitus tarkemmin.